segunda-feira, 22 de novembro de 2010

LA IDEA DEL NACIONALSOCIALISMU

D'entrada hai que dexar bien claro que somos Nacional-Socialistes. Nós nun somos fachas, nin franquistes nin menos d'ultraderecha. Compartimos con ellos dellos valores esenciales, nun vamos negar lo (como suelen faer ellos cuando se refieren a nós), pero nós nun somos ‘nacionalistes-sociales’ sinón nacionalsocialistes, faciendo notar el matiz que nos estrema: na nuesa definición nacional’ ye axetivu y ‘socialista’ ye sustantivu, ensin por él dexar de ser Nacionalistes.

El nuesu Socialismu caracterizar por trés cuesas:

1- La preminencia absoluta de los derechos ya intereses de la comunidá sobre cualesquier otros derechos o intereses particulares o de clase.
2- La lliquidación de la usura, la esplotación y a la servidume del interés del dineru.
3- La supresión de la sociedá de clases, basada nel poder adquisitivo de los individuos y la so sustitución por una sociedá de rangos por meritocracia basaos nel valor del serviciu y trabayu.

La nuesa axetivación nacional’ defínese tamién por trés cuesas:

1- La conciencia racial, pola cual la raza ye'l fundamentu de toa estructura comuñal política.
2- La identidá étnica, sobre la cual constrúyese la organización alministrativa del Estáu.
3- El patriotismu, pol cual reconozse y ámase, como patrimoniu sagráu, los valores identitarios que caractericen a un pueblu.

El nuesu conceutu nacional ye por tanto racialista, identitario,patrióticu y nacionalista.

Racista porque reconoz y envalora la esistencia y diversidá de les races humanes, declarar con arguyu perteneciente a una raza determinada y considera negativa l'amiestu que trai la so desapaición.

Identitario porque reconoz ,respeta, estima y defende la diversidá étnica de les naciones de cada raza, coles sos propies rexones d'enraigono, les sos llingües vernácules, les sos instituciones tradicionales y los sos símbolos históricos.

Patrióticu porque proclama como valor espiritual l'heriedu cultural y material que recibió de los sos ancestros y ta dispuestu a lluchar pola so protección, defensa y continuidá.

Aplicación de los conceutos Nacionalsocialistes a la idea de Hispania:

     Hispania nun ye una nación, nun ye una idea metafísica, especie de diosa etérea a la qu'hai que sirvir y adorar arramando sangre y cantando himnos.

     Hispania ye xente, homes y muyeres, carne y sangre, tradiciones y costumes, paisaxes, naciones y llingües, toos ellos variaos, diversos y polícromos.

     Hispania ye daqué material que puede trate, tocase y midise.

     Hispania nun ye nin un problema nin un enigma históricu. Esto nun ye más qu'un inventu deliteratos ya historiadores encegolaos nes sos masturbaciones mentales.

Hispania ye una realidá xeográfica, de delles tesis antropolóxiques y hestóriques.

Hispania como conceutu xeográficu ye pa nós lo NS la península del suroeste d'Europa en tola so integridá, coles isles baleares.

Hispania como conceutu antropolóxicu ye un ricu y variáu mosaicu de naciones, paecíes pero non iguales, colos sos idiomes, les sos costumes ancestrales y la so propia simboloxía nacional.

Eses naciones étniques son: Gallaecia, Baskonia, Catalunya, Castiella y Lusitania.

En resume: Hispania ye pa nós lo NS un conxuntu de naciones, nietos de celtes, iberos y vasconos, fíos de la Romanidá y el Xermanismu, por tanto paecencia, pero non iguales y que, xuntos, pero non revueltos, van naciendo y desenvolviéndose a lo llargo de la epopeya de Reconquistar.

Nun esiste ‘lo hispánico’ ye estáu puru, tiense por fuerza qu'espresar lo hispánico al traviés de dalguna de les sos naciones étniques.

Nós los nacionalsocialistes buscamos pa Hispania lo mesmo que pa Europa, la verdadera unidá: la unidá na variedá, que ye la unidá de la Naturaleza. Esta ye la visión NS de Hispania. Lo demás va ser otra cosa, pero nunca doctrina NS. El que lo vea asina ta con nós, los demás que busquen el so propiu camino pero que nun se llamen nacionalsocialistes.

Sem comentários:

Enviar um comentário